karinvandycke.reismee.nl

Korte update!!

Lieve allemaal,

Jullie zullen wel denken, laatst al een heel lang verhaal op mijn site en nu alweer eentje, dat kan toch niet. Maar helaas voor jullie kan het toch wel. Ik heb het idee dat ik nog zoveel aan jullie moet vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt. Maar ik zal jullie veel leesvoer besparen hoor en het dus ook kort houden.

- Zo heb ik dus het South Luangwa Parc bezocht (zie foto's) en ja hier heb ik ook veel, heel veel dieren gezien.

- We daar in een ontzettend luxe lodge hebben gezeten. Nouja laten we zeggen dat hij voor mij erg luxe was... met warm water, een bad, was die voor je gedaan wordt etc..

- Ik nog een keertje de Falls gezien heb en ze nog even betoverend waren als de eerste keer!

- Mam en Arie daar geloof ik ook erg van genoten hebben!

- Mijn telefoon gestolen is op weg naar de falls, ik een Zambiaan nu erg blij heb gemaakt en ik dus maar een ander nummer heb genomen > 0974211156

- Ik bij de falls 111 meter naar beneden gesprongen ben. Dit ook wel een Gorge swing wordt genoemd en dat ik dit samen met Tineke heb gedaan omdat ik niet de moed had het alleen te doen. Gelukkig was het wel een super ervaring en wil ik het met jullie delen op de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=Xx2eRRahZF8

- Dat mam en Arie al driekwart koffer vol met souvenirs van mij hebben meegenomen naar huis en dat het nog niet genoeg is ;)

- Ik verschillende ziekenhuizen bezocht heb en dit grote indruk heeft achtergelaten.

- Dat onze projecten super gaan. Zo hebben de studenten de laatste les helemaal gegeven en hoeven wij alleen maar te observeren. Qua hospice project hebben we eindelijk de informatie die we nodig hadden (jawel na 3,5 maand) ;)

- De caregivers super blij waren met de bloeddrukmeter die meegenomen was vanuit Nederland.

- We afscheid gaan nemenvan de caregivers door samen met hen een taart te eten.

- Deze taart in een mooie hartjesvorm is met de tekst: ‘Home Based Care, Zikomo'.

- Zikomo, dank je wel betekent

- Dat we ook een leuk contact hebben met de nurse studenten en dat we laatst het veld zijn ingegaan met ze en daar hebben gezien hebben hoe kinderen van 0-5 jaar gewogen worden en medicijnen toegediend krijgen.

- Dat we volgende week woensdag (3 juni) onze eindpresentatie hebben voor father Gabriel en father Odron. En we nu dus ook druk bezig zijn om alles af te ronden. Dit houdt in dat we veel achter onze laptop zitten om te typen.

- Dat ik 7 juni jarig ben :D en dit waarschijnlijk in de bus vier.

- Wij op die datum richting Zanzibar gaan reizen om daar nog 5 dagen vakantie te vieren voordat ik afscheid moet nemen van mijn groepsgenoten.

- Ik dus na die tijd nog met Hermen overblijf en wij aan onze reis door Tanzania gaan beginnen.

- Ik super veel zin heb om die reis te gaan ondernemen, maar stiekem ook wel terug verlang naar het heerlijke Nederlandse leven.

- Wij nu tosti's hebben ontdekt en wij dit als een luxe zien :P jaja echt waar.

- Ik nu toch echt alles wel verteld heb wat ik wilde.

Ik wil nog even zeggen dat het steeds weer super leuk is om alle reacties op mijn verhalen te lezen. Het geeft echt een super steun! Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste weblog is, want ik weet niet precies wanneer ik weer in de gelegenheid ben om te typen. Ik probeer jullie in ieder geval op de hoogte te houden! Voor nu nog de lieve groetjes vanuit een warm en zonnig Chipata!

Dikke kus Karin

Reacties

Reacties

marion

hi lieverd!!
Leuk om weer van je te horen! :D Klinkt echt supergaaf allemaal, kan me niet voorstellen dat je die sprong hebt gemaakt, was dat niet doodeng?? :-O
De backpackreis komt nu ook dichtbij he... heel veel plezier/succes komende tijd en hopelijk tot snel weer op skype!!
Dikke knuffel uit grun!

ps. Bedankt voor je kaartje! Kwam eergisteren aan ;-) Heeft een hele lange reis gehad! :D Vond t erg leuk!

Angela

Hey Karin,

Dus het zit er alweer bijna op?? Nou ja je project stage dan! In ieder geval heel veel plezier met je doorreis en wie weet spreken we elkaar gauw!
Ben je voor 24 september wel weer terug?? ;)

Liefs Angela

Stefan

Hoi hoi,

Ik begrijp dat je helemaal vol zit met verhalen: een goed teken :)!
De video van de heb ik op Arie's laptop gezien. Wat een rotklap maken jullie onderaan die val zeg. Geen last van je rug of nek? Kennelijk niet, want zo te lezen wat het leuk.
Succes met het afronden en je presentatie.

Groetjes,

Stefan

Stefan

de video van de ... swing.. natuurlijk ;)

Ernst

Dat de tijd er al weer bijna op zit is niet te geloven, wat snel!! Fijn dat alles goed is gegaan. Een hele prettige reis gewenst.

Groetjes

Karin!!!

Kaat!!!

Die jump!!! Wow! Tineke en jij zijn helden voor me!!! Wat een lef hebben jullie!!! Waanzinnig zoals jullie daar naar beneden vielen... Aargh!!! Doodeng!!!! Ik kreeg echt de kriebels terwijl ik filmpje bekeek!!! RESPECT!! Voor jullie tweeen. Overigens wel prachtige beelden.... Schitterend om te zien daar!!! Wat een natuur, wat een leven!!! Karin geweldig om je daar zo te zien!!! Heerlijk om naar te kijken!!! Lieve schat, blijf genieten!!!! Maar niet te veel enge dingen meer! ;) Haha! Ik hoop voor je nog een paar heel goede weken daar. Snel tot horens!!!

Heel veel liefs,
Sandra

Gerda

Hooi meis,

Woooooooooooowie wat een sprong zeg; Adom en ik hebben vol bewondering gekeken naar hoe je er van af sprong. Wat hoog!!
Wat een ervaringen zeg! SUPER!
In ieder geval succes met je presentatie. Geniet nog maar even van de dagen daar voordat je gaat backpacken!!

Veel liefs,
Gerda

Roos (van Choir)

Hoi Karin,
Wow, ik ben helemaal onder de indruk! Wat een sprong! Echt super leuk om te zien, van zo dichtbij. Arie heeft t enorm knap gemaakt!!
Geweldig om al je verhalen te kunnen lezen!
Geniet nog van het laatste staartje, en van je verjaardag op vast heel bijzondere wijze!

Tot een keer op het Choir!
xRoos
Ps: kom je terug met vlechtjes???

gea

Hoi Karin,
vol bewondering heb ben we je sprong gezien......wat een aktie, zeg, heel bijzonder moet dat zijn!!
Het is voor ons heel herkenbaar, wat je mailt en de mooie fotos erbij.
Je reis naar Zanzibar zal vast weer een heel andere ervaring zijn, geniet ervan!
Je kunt straks een boek schrijven over je onvergetelijke periode in Afrika!!
Namens onze hele club wensen we je een speciale 22e verjaardag en de felicitaties voor deze dag.
We zijn benieuwd, waar je dan bent!!
Lieve Karin, geniet nog een tijd van de andere dingen, die op je pad komen!!

liefs, Klaas en Gea.

Lieneke

Hoi Kaatje, wat dapper die sprong! Mama en Arie waren toch wel erg onder de indruk van je dapperheid. Ben vorige week met oma bij mama en Arie geweest en we hebben leuke bloemstukjes gemaakt. Arie vond mijn creatie net een dameshoed.....!?! Zou je hem niet? 't Was een heel gezellige dag en de naam 'Kaatje' is niet tien maar wel honderd keer gevallen. Zo, ben je belangrijk of niet? Met mij gaat het hartstikke goed. Werk alweer een paar uur per week. Ben benieuwd hoe de komende weken je zullen bevallen. Have much fun! Tot gauw!

Liefs van mij en van John en Tom natuurlijk

Ella de Kruijf

Dag Karin,

Iedere keer weer geniet ik van jouw verhalen en krijg ook meteen zin om terug te gaan!
Ik wens je nog een fijne tijd op Zanzibar en in Tanzania en ook sterkte bij het vertrek uit Zambia. Afscheid nemen daar zal best moeilijk zijn.

Lieve groet, Ella

Hans D

heel mooi.
Zojuist gelezen in het V.V.V.-nieuws dat Mirjam Salomons uit Nieuweroord je gaat opvolgen (in Chipata) komende september.
veel rondreisplezier!

Irma

Heey nicht! Gefeliciteerd! Heel veel plezier nog de komende tijd!:-D
Liefs uit Huissen

janny huisman

Lieve Karin,

van harte gefeliciteerd! Een bijzondere verjaardag in het verre Zambia..... Fijne tocht straks!

Liefs, Janny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!