karinvandycke.reismee.nl

Introductie Zambia experience

Dag allemaal,

Op 18 februari is het zover, dan zal ik om 20.40 het vliegtuig nemen (samen met 9 andereZambia-gangers)dat mij via Nairobi naar Lilongwe (Malawi)zal brengen. Daarna is het nog ongeveer 1,5 uur rijden met de auto die mij uiteindelijk naar mijn eindbesteming zal brengen: Chipata!!

In Chipata zal ik4 maanden verblijven in het Bisdom bij de paters en de nonnen. Zij zullen goed op ons letten, wat voor de thuisblijvers een geruststellend idee is.

Na die 4 maanden zal ik samen met Hermen (1 van de Zambia-gangers) voor een maandde landen Malawi, Tanzania en Zanzibarverkennen als echte backpackers.

Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn verhalen zullen lezen en natuurlijk vind ik het altijd leuk een berichtje van jullie te krijgen

Laughing

Ik ga jullie zeker missen!

Laughing

Dikke kus Karin

Reacties

Reacties

Lysette

Super Ka! Veel plezier en tot volgend weekend...!

Kirsten

Eindelijk een persoonlijk berichtje! ;)
Liefs

N. John en T. Annita

Kom a.u.b. niet terug als Nonneke hé , want er is een snelle jongen op komst.....heb het gezien in mijn glazen bol . Wij wensen u veel plezier op uw werk en in uw vrije tijd.
Groetjes J.en A. xxxxxx

Tim

Mooi, zo'n eerste berichtje, nu blijven updaten eh! We willen graag op de hoogte gehouden worden.
Xx

Hans

Ik ben ook dol op chipolata.
Wordt vast heel leuk en lekker.
En ach, gebraden sprinkhanen schijnen net zo lekker te zijn als kippenpootjes.
Past goed bij de chipolata.
Ga je afrikaans trommelen leren?
Alvast goede reis.

Alfred

Mag ik mee?!?! Haha, heel veel plezier daar en ik ga je zeker volgen!!

X

Angietje!!(Angie Boudens.lol)

Zo leuk!!
Ik wens je een hele goeie reis!!xx
En je moet me dan eens alles vertellen hé.
Veel liefs Angietje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx,...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!